ساعت دماسنج

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ سازگار 

سلام

مطلبت را خواندم. اولا تشکر ميکنم اولين مطلبي در حمايت از روند انتخابات بود که شعاري نبود. ولي چند نکته:

1- آقاي موسوي اعتراض دارد به عدم اجراي کامل قانون . مثلا بر خلاف قانون در بيش از 50 درصد شعبه ها نمايندگان ستاد موسوي را قبل از شروع شمارش آرا بيرون کردند يا اصلا به بهانه هايي از ابتدا آنها را راه ندادند. يک نمونه مشخص در تهران فقط در 150 شعبه نمايندگان موسوي توانستند حضور يابند.

2- اگر شما قانون اساسي را مطالعه فرماييد و کمي هم انصاف بخرج دهيد حق تجمع مسالمت آميز را خواهيد داد. ممکن است بفرماييد اين مساله راهکار قانوني دارد. با اين استدلال همه مسايل راهکار قانوني دارد و آن اصل قانون اساسي عبث تلقي ميشود.

3- چون راجع به قانون بنفورد شما فرموده ايد احتياج به بررسي بيشتر است من هم چيزي نمي نويسم اما راجع به خطي بودن نسبت راي موسوي و احمدي نژاد شما به انتخابات امريکا ارجاع داده ايد ولي بنظر من مغلطه کرده ايد. شما يک يا چند ايالت را نميتوانيد به کل امريکا بسط دهيد. همانطور که ميدانيم در بعضي ايالتها بطور سنتي دمکراتها و بعضي ديگر جمهوريخواهان هميشه اکثريت دارند و آندسته که اينطور نيست در حقيقت سرنوشت انتخابات را مشخص ميکنند.

4- اگر بخواهيد ميتوانم با دليل و استدلال برايتان ثابت کنم اين تنها يک تقلب نبود بلکه يک برنامه از پيش طراحي شده بود که با حمايت رهبري انجام گرفت.

اگر از طرق ايميل پاسخ خود را به موارد عنوان شده اطلاع دهيد باعث امتنان خواهد شد

موفق باشيد